Berqa

beta logo

Çayın yaranma tarixi

Öz tarixi təkamülündə müxtəlif dəyişikliklərə məruz qalan çay, qədim Çində hazırlanıb. Hazırda Tez həlledilən formada istifadədən tutmuş kofeinsizləşdirilmiş , soyuq çay, hətta üzvi çay ( ekoloji cəhətdən təmiz ərazilərdə becərilən bitki ibtidai dövrlərdə oldugu kimi emal edilir) formalarına qədər inkişaf etmişdir. Çayın tarixində maraqlı məqamlardan biri də 1908-ci ildə geniş yayılmış paket (birdəfəlik) çayların ABS-da istehsalıdır.

Çayın vətəni Çin hesab edilir. Məhz Çinlilər, yarpaqdan hazırlanmış həlimin insan orqanizmi üçün tonlaşdırıcı təsirinə diqqət yetirmiş və bu bitkinin becərilməsinə başlamışlar. Çayla baglı ilk xatirələrə təxminən 5000 il bundan əvvəl Çin əlyazmalarında rast gəlinir. Əfsanəyə görə, Çinin ilk imparatorlarından biri olan Shen Yung, çay yarpağının təsadüfən isti suya düsməsini görür. Onu içən imparator, bu dadı cox bəyənir və beləliklə bugünkü "cay" kəşfedilmis olur.

Bir il bundan əvvəl güclü marketinq dəstəyi ilə bazara təqdim edilən berqamot ətirli "Berqa" çayı qısa bir zamanda geniş istehlakçı rəğbəti qazanaraq lider sıralarına yüksəlmişdir. Bu böyük uğurun arxasında isə hər tərəfli  reklam kampaniyası, düzgün məhsul dağıtımı, istehlakçı kampaniyaları dayanır. Bunlardan əlavə oktyabrdan etibarən hər gün radio dinləyicilərinə xoş musiqi parçası şəklində təqdim edilən reklam jingle-nın da rolunu vurğulamaq lazımdır.  

Berqa çaylarını insanlara sevdirən bir xüsusiyyəti berqamot ətirli olmasıdır. Xoş ətri insanın həqiqətən də əhvalını dəyişir. Bundan əlavə Berqa çaylarının “English Breakfast” “Berqa Jasmin” kimi növləri də istifadəyə təqdim edilmişdir və istehlakçılar tərəfindən rəğbətlə qarşılanmışdır.