Səbət boşdur
Amerikan Mobil Marketinq Təşkilatının (Mobile Marketing Association) verdiyi tərifə görə mobil marketinq bizneslərə öz hədəf kütlələri ilə mobil qurğular vasitəsilə uyğun və qarşılıqlı (interaktiv) formada əlaqə qurmağa şərait yaradan təcrübələr toplusudur.
Biz mobil marketinqi mobil reklamdan fərqləndiririk. Çünki, mobil marketinq sadəcə mobil qurğularda reklam vere bilmə bacarığı ilə məhdudlaşdırılmamalıdır.
Gəlin fikrimizi sözügedən tərifi təhlil edərək izah edək. Hər hansı bir reklamın uğur qazanması üçün gərək hədəflənən istehlakçı həmin reklama reaksiya verə, başqa sözlə, o reklamla qarşılıqlı əlaqədə ola. İstehlakçının diqqətini çəkmək və onun reklama reaksiya verməsi üçün isə reklamın həmin şəxsə uyğun olması vacibdir. Mobil cihazlardan istifadə edən potensial müştərilər isə yerləşmə, situasiya və ehtiyac baxımından fərqli davranış şəkilləri ilə müşahidə olunurlar. Fərqli müştəri davranışı zamanı uyğun reklam vermək üçün isə bizim marketinq təcrübələrimiz və texnoloji biliklərimiz köməyə gəlir. Beləliklə, biz sizə sadəcə mobil qurğularda reklam deyil, texniki və marketinq biliklərimizi sintezləşdirərək unikal mobil marketinq xidməti təklif edirik.
Mobil marketinq ilə aşağıdakı üstünlüklərindən faydalana bilərsiniz: